Kedves Olvasó,
Ez a kérdés egyidős a hypermarket-ek hazai megjelenésével.
Előttük egyértelmű volt, hogy a szülő bement egy Ápisz boltba és bevásárolt. Azután jöttek a hyperek…
…meg az olcsóság, a hatalmas választék, meg az akciók és az emberek elkezdtek hatalmas bevásárlókocsikat tolni és megtölteni. Így tettek az iskolaszerekkel is.
És ezzel új korszak nyílt a szakma által iskolaszezonnak nevezett időszakban.
Miért? A hyperek megjelenése előtt egy iskolaszezon volt, ami kb. augusztus első felétől szeptember elejéig zajlott. Majd ez elég gyorsan megkettőzte magát.
Mi történt? Az első iskolaszezonban a „konzumer szülő” bevásárolt a nagyon olcsó hypertermékből, a másodikban meg lecserélte a silány hypergagyit a szakbolti minőségre. Ez a második szezon rögtön az első után jött – kb. szeptember első hetétől a hónap végéig – amikor a hyper olcsó termékről kiderült, hogy silány vacak és a kilyukadt füzetet, a két alkalom alatt elhegyezett ceruzát kicserélték minőségi termékre.
Ez a kép az elmúlt 2-3 évben árnyaltabb lett, - de ez már egy következő bejegyzésben lesz olvasható.
Üdvözlettel:
BA-RA-ék